קורס להכרת הסמארטפון – אוריינות דיגיטלית חוויתית
quicktime
על הפעילות

בואו ללמוד איתנו בקורס כיצד להשתמש בסמארטפון שלכם. תלמדו שלב אחר שלב כיצד להשתמש באפליקציות פופלאריות כמו מפות עבור תכנון טיולים, לקרוא ביקורות וגם לשלוח קבצים בדוא"ל או לגבות תמונות בענן.
בסוף הקורס תוכלו להשתמש בטלפון שלכם לכל המשימות הללו ועוד!

הקורס נועד ללמד אותך איך להשתמש בסמארטפון ולהיות פרודוקטיבי יותר בחיי היום יום שלך.

  • אפשרות לבניית תוכנית לימוד מורחבת, כגון שימוש ברשתות חברתיות לרבות פייסבוק, אינטסגרם, טוויטר, שימוש בזום , שימוש באפליקציות בנק ותשלומים, כגון ביט ועוד.
בין נושאי הלימוד:
  • כיצד להשתמש ב-Gmail. תלמדו על היסודות כגון שליחה וקבלה של דואר אלקטרוני, כמו גם משימות מתקדמות יותר כמו צירוף מסמך, תמונה או קובץ למייל.

  • ללמוד להשתמש בגוגל דרייב, האחסון של גוגל, כיצד לשמור ולגבות את כל המסמכים הבירוקטיים והאיישים שלנו בצורה בטוחה ונגישה.

  • שימוש ביוטיוב ככלי העשרה, יכולות מתקדמות כגון צפייה במהירות גבוהה, חיפוש על פי הקשר, יצירת פלייליסט אישי, הוספת כתוביות אוטומטית ועוד.

  • שימוש באפליקציות מתקדמות כגון Google Lens ,Google maps ,Google Assistant המאפשרים לנו לבצע חיפוש באמצעות צילום תמונה, תוכלו לצלם כל דבר ולקבל מידע רלוונטי אודות התמונה, תוכלו להעתיק ולהדביק טקסט ואפילו לקרוא בקולכם לטלפון שלכם ולנגן שירים מיוטיוב באמצעות פקודות קוליות. שיעור חוויתי מעשיר ומהנה.

משך הפעילות:
4 מפגשים של 90 דקות
קהל היעד:
הגיל השלישי - קורסי פרודוקטיבית
מיקום:
אצלכם בעיר או מרחוק ב ZOOM
הדגשים:
יש להצטייד בחשבון GMAIL אישי עם שם משתמש וסיסמא
post_ol_s
קורסים נוספים אצלנו
מתעניין בקורס? השאר פרטים
עמוד זה נצפה [WPPV-TOTAL-VIEWS] פעמים