חדש, קורסים בארגונים | מדוע השקעה בעובדים היא מפתח להצלחה עסקית?

מדוע השקעה בעובדים היא מפתח להצלחה עסקית?

השקעה בעובדים שלך היא ההחלטה העסקית החכמה ביותר שאתה יכול לקבל.

מנהלים, מחלקות HR ואנשי מפתח בארגון מבינים יותר ויותר שהשקעה בעובדי הארגון מייצרת חווית עבודה טובה יותר, מאפשרת לעובד במקום העבודה להתפתח, מייצרת נאמנות לארגון, מייצרת הפחתת תחלופה של עובדים ושמה את העובד במרכז.עובדים שעברו הכשרה במקום העבודה מייצרים מעורבות גבוהה יותר מכיוון שהם גם קיבלו כלים להתמודד טוב יותר עם האתגר בתפקיד וגם מרגישים שהמעסיק מעוניין לפתח ולהעצים את כשרונם.
בסקר שפורסם ברשת, הביעו 45% מהעובדים שהתפטרו מיוזמתם ממקום העבודה ציינו כי הסיבה שעשו זאת בין היתר בגלל היעדר הזדמנויות למידה או קידום.

מקומות עבודה זקוקים להכשרה אישית לעובד על מנת לשמור על מעורבות העובדים ולמנוע מהם למצוא הזדמנויות טובות יותר במקומות אחרים.
כאשר אתם מציעים לעובדים הזדמניות להתפתחות אישית וגם מקצועיות אתם בונים למעשה תרבות ארגונית שתועיל לכלל הארגון בכל מישור, שביעות רצון גבוהה יותר, עובדים פרודוקטיבים יותר, תוצאות עסקיות גבוהות יותר ועוד.

הכשרת עובדים יכולה להתקיים במישור המקצועי וגם במישור האישי ותורמת בכל אספקט.

  • קצב תחלופת עובדים נמוך יותר
  • הגדלת תפוקת העובד
  • משפיע לטובה על תהליכים המכירה בחברה
  • מגדיל את מחזור העסקאות בחברה
  • תורם לשימור עובדים ושימור הלקוחות

במקומות עבודה רבים מבינים שעובדים שלא מרגישים מספיק מאותגרים במקום העבודה, משתעממים, הדבר מוביל לתחושת חוסר שביעות רצון מצד העובד ופוגעת בתפוקת הארגון ולכן חשוב כל הזמן למצוא אסטרטגיות לשמירה על מוערבות העובדים בארגון ולתת להם כלים של צמיחה ומימוש פוטנציאל אישי ומקצועי במקום להסתמך כל הזמן על העסקת עובדים חדשים.

לאחר שתתנו לעובדים שלכם כלים להתפתחות מקצועיות ואישית אתם תראו ביצועי עובדים מוגברים, יותר מזה כאשר ארגונים משקיעים זמן וכסף בפיתוח מקצועי, הם רואים החזר משמעותי על השקעתם . לחברות שמשקיעות בעובדים שלהם יש סיכוי גבוה יותר להגיע ואף לעבור את היעדים העסקים הרבעונים והשנתיים.

הכשרת עובדים גם משפיעה ועוזרת למשוך למשוך עובדים חדשים והרווחה האישית הוא תחום שחשוב לכל עובד חדש בארגון, השקעה בעובדים תהפוך אותך את העובדים לנשק החזק ביותר בכל ארגון.

כאשר ארגון יוזם הדרכות והכשרות פנימיות לעובדים בכל תחום, מקצועי אך במיוחד בתחום האישי הוא משדר לכלל העובדים בארגון שהמעסיק מעריך התפתחות אישית וצמיחה דבר שמתוגמל מיד מצד העובדים למוטיבציה ומעורבות. מוטיבציה ומעורבות מובילים לחדשות ויצירתיות בכל הירכיית הארגון.

לדוגמאות של תרבות העשרה מובילה, אפשר לראות למשל את Google, שבהן לעובדים יש את הזמן והמשאבים ללמוד ולהתפתח גם במישור האישי, גוגל מבינים שפיתוח והעשרה של עובדים משפיעה ומעודדת את העובדים בסופו של דבר להציג רעיונות חדשניים ותורם לשיפור תהליכי העבודה בחברה.

השקעה של חברות במקום העבודה גם יוצרת נוכחות חזקה השוות ערך למותג, מקום עבודה נחשק, עם עובדים מוכשרים יותר וממש כמו צוות מוצלח של קבוצת ספורט, טיפוח עובדים משפר את מעמד הארגון שלך בתעשייה וכמובן מחזק את המותג העסק שלך מה שמוביל ליתרון תחרותי.

זקוקים לרעיון טוב להשקעה בעובדים? בדקו את הקורס שחמט שלנו לחברות וארגונים.

השקעה בעובדים מוסיפה ערך משמעותי לצמיחת החברה. ויותר ויותר חברות וארגונים מתמודדים מול סדרי עדיפויות מרובים אך מנהלי משאבי אנוש חייבים לזכור כי חווית עובד חיובית מושכת כישרונות טובוים יותר, מגבירה את הפרודוקטיביות ומגבירה את המכירות. ואלה לא השערות, מחקרים מוכחים זאת שוב ושוב.

אנו מקיימים קורסי שחמט בתוך הארגון, בדרך כלל בשעות אחרי העבודה, הקורסים שלנו מלווים על ידי מדריכים מקצועיים בתחום ומתקיימים באופן פרונטלי בבדרך כלל במקום העבודה.
נשמח לדבר איתכם, להתאים עבורכם קורס שחמט לארגון, כולל טורינר שחמט להעצמת החוויה, העובדים שלכם יתלהבו מהתחום, יתלהבו מלרכוש מיומנות חדשה וישמחו להתפתח חברתית מול עובדים נוספים בארגון בתחום, מה שיגביר את שיתוף הפעולה, את הקשר החברתי בתוך הארגון ובסופו של דבר יגרום לתוצאות יוצאות דופן, גם בשביעות רצון העובדים וגם ביעדים העסקים של החברה.
רוצים להתייעץ איתו? רוצים לשמוע על הקורס הבא?
השאירו לנו הודעה, דברו איתנו ונחזור אליכם עם קורס שחמט מלהיב, מרתק ומלא עניין, מחכים לכם 🙂

שלחו אלינו הודעה בווטאסאפ או השאירו פרטים בטופס צור הקשר ונחזור אליכם עם פרטים מלאים אודות קורס השחמט שלנו לחברות וארגונים