אנחנו גם בגפן

אנחנו גם בגפ"ן

במקום לגרור זמן על פני לימודים שנמשכים לאורך שנת הלימודים, אנו משלבים בתכל תוכניות הלימוד שלנו את מודול  VU Block Model שמאפשר לתלמיד לנצל את הזמן המוגבל לרכישת יותר מקצועות וכישורים בפרקי זמן קצר יותר תוך שילוב והוספה לצד השיעורים הפרונטלים גם שיעורים אינטרקטיבים והקמת סביבת לימודים המאפשרת פיתוח הכשרון והיצירה בתחום גם מעבר לשעות ההוראה בקורס.

התמקד בכל נושא לזמן קצר*

שמתם לב שכאשר אתם מסוגלים להתמקד באמת במשהו, הוא מתבהר? ב-VU, אתה ממוקד לחלוטין בכל נושא. זה אומר שאתה יכול להתרכז, לחזק מושגים ולהרחיב את ההבנה שלך מבחינה פדגוגית - ולהשיג תוצאות טובות יותר.

שלב לימודים אינטראקטיביים

חלוקה לקבוצות קטנות שבהם המורים מגיעים לכל תלמיד ונוצר יחס אישי ואיכפתי, בשיעורים שלנו יש זמן לשאול שאלות ולדון ברעיונות, תלמידים שלמדו במתכונת זו גילו את המעורבות החברתית הגבוהה ביותר.

להאיץ או להאט את קצב הלימוד

החלוקה לקורסים ממוקדים מאפשר לכל תלמיד להשלים יותר מקצועות בשנה ולחלופין אם תלמיד נאלץ לקחת הפסקה בגלל התחייבות אישית או כל סיבה אחרת, ניתן להתחיל מחדש באמצעות השתלבות בקורסים עוקבים המתקיימים במוסד מבלי לפספס שנה לימודים.

המודל עטור הפרסים 'VU Block'  הוא  הצלחה מוכחת בקרב סטודנטים, מחנכים ומעסיקים.

חווה דרך חכמה ומושכת יותר ללמוד עם מודל ה-VU Block.

כאשר אתה לומד בבית הספר, אתה מסיים נושא אחד בכל פעם לאורך שנת הלימודים,  למידה במודל VU Block משלבת שיעורים פרונטלים עם סביבת לימודים נוספים התואמת לעידן הטכנולוגי של ימינו.

למידה בקורסים קצרים וממוקדים מאפשרת לתלמיד להתנסות בישום הידע שנרכש כבר בתוך תרחישים מהעולם האמיתי, בכך מתאפשר לתלמיד להשתפר במהירות בהתאמה לתחום באמצעות פידבק מקצועי מהקהילה וזאת מבלי הצורך לגרור את הלימודים על תקופה ארוכה יותר.

מודול VU Block נפוץ בעיקר בארצות הברית ואירופה והוכח במחקרים ופרסים כדרך האפקטיבית ביותר להקניית כישורי למידה עבור מקצועות חדשים.